Szeroka oferta badawcza

Oferujemy szeroki wachlarz różnego rodzaju badań. Nasz zespół badaczy może przeprowadzić całościowe projekty badawcze od etapu planu do przedstawienia pełnego raportu badawczego i prezentacji wyników lub też zająć się wyłącznie koordynacją procesu zbierania danych.

Badania wizerunku marki

Dowiedz się jak Twoja marka postrzegana jest na tle marek konkurencyjnych, jakie są jej mocne strony, a co ewentualnie można byłoby poprawić.

Efektywność kampanii

Przekonaj się jaki wpływ wywarła konkretna kampania na wskaźniki świadomości marki, zainteresowanie jej zakupem oraz jej wizerunek.

Badania satysfakcji Klientów

Sprawdź poziom satysfakcji i lojalności obecnych klientów wobec Twojej marki.

Badania trackingowe

Prowadź stały monitoring ważnych dla Ciebie zjawisk konsumenckich, takich jak znajomość marki, preferencje zakupowe czy zadowolenie Twoich produktów i usług.

Diagnoza rynku

Poznaj sytuację obecnie panującą na Twoim rynku wraz z określeniem popularności poszczególnych marek.

Badania konceptów reklamowych

Przetestuj, na ile planowane kreacje reklamowe podobają się konsumentom i która z nich sprawdzi się najlepiej ze względu na cele kampanii.

Testy konceptów i produktów

Sprawdź, czy Twój produkt ma szansę odnieść sukces na rynku, a także w jaki sposób można go ulepszyć, aby wzbudził jeszcze większe zainteresowanie.

Wsparcie dla marketingu i PR

Stwórz ciekawe i angażujące dla odbiorców treści w oparciu o wyniki badań.

Badania ad hoc

Poznaj odpowiedzi na nurtujące Cię obecnie pytania dzięki spersonalizowanym badaniom szytym na miarę Twoich potrzeb.

Koordynacja realizacji i zbierania danych

Zleć nam realizację badania, my zajmiemy się koordynacją procesu zbierania danych i dostarczymy wyniki.