Service

Badania satysfakcji klientów

Badania satysfakcji klientów mają na celu sprawdzenie poziomu satysfakcji i lojalności obecnych klientów marki.

Dowiesz się:

Jaki jest poziom satysfakcji i lojalności Twoich obecnych Klientów?

Jakie są mocne i słabe strony Twoich produktów i usług?

Które oczekiwania Twoich konsumentów nie są jeszcze spełnione?

Jak ulepszyć Twoje produkty i usługi, by zwiększyć poziom satysfakcji i lojalności konsumentów?

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

 
Informacje podstawowe dotyczące przetwarzania danych osobowych:

Administrator danych: Accorp Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Jubilerskiej 10
Cele przetwarzania: odpowiedź na zapytanie, marketing własny Accorp Sp. z o.o.
Podstawy prawne przetwarzania: twoja zgoda, prawnie uzasadniony interes
Odbiorcy danych: Podmioty przetwarzające dane osobowe w imieniu spółek z Grupy ZPR MEDIA
Prawa związane z przetwarzaniem danych:
  1. prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingowych
  2. prawo dostępu do danych
  3. inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych
Szczegółowe informacje o przetwarzaniu: kliknij

Wyrażam zgodę na otrzymywanie materiałów marketingowych spółki Accorp (właściciel Instytutu Badań Pollster) oraz kontakt telefoniczny
Wyrażam zgodę na otrzymywanie materiałów marketingowych firm z Grupy ZPR Media